Blogu' lu' Marcus

13/08/2010

Erevan News Informeaza

Filed under: Erevan News — Marcus @ 10:46

Redam mai jos mini-interviul oferit de Excelenta Sa, D-l Shimon Peres, corespondentului nostru la Bucuresti, Vartan Vosganian, cu ocazia plecarii d-lui Peres de pe aeroportul din Bucuresti:
Reporter:- Excelenta, puteti sa ne spuneti in cateva cuvinte ce v-a impresionat cel mai mult cu ocazia primirii Dvs. de catre omologul Dvs. roman, d-l Basescu Traian?
Shimon Peres: – Sincer sa fiu, cel mai mult m-a impresionat noul model de parasuta Elena Udrea pe care d-l presedinte Basescu a tinut neaparat sa mi-o prezinte, ocazie cu care i-am propus d-lui presedinte un schimb reciproc avantajos.
R: – Daca nu este un secret ne puteti spune in ce consta acest schimb?
S.P.: – Desigur. Avand in vedere iminenta conflictului militar armat dintre noi si Iran, conflict la care s-a angajat si d-l presedinte Basescu, intentionam sa schimbam parasutele din dotarea flotei noastre aeriene, cu noul model Elena Udrea, fapt care va contribui decisiv la ridicarea moralului pilotilor nostri de lupta. De aceea l-am insarcinat pe seful Marelui Stat Major sa contracteze intreaga productie de parasute model Elena Udrea, de prin parcarile, centurile marilor orase romanesti, chiar direct din TIR-uri, daca situatia o va cere.
R: – Am inteles. Si dvs. ce oferiti in contrapartida?
S.P.: – Noi, cunoscand eforturile deosebite in vederea relansarii turismului romanesc, oferim partii romane, sub soganul „Ce-am avut in cap cand l-am votat pe Basescu ?”, un pachet turistic extrem de interesant si inedit. Acest pachet presupune un pelerinaj „per pedes apostolorum” al votantilor d-lui presedinte, in Tara Sfanta, unde le vom pune in exclusivitate la dispozie „Zidul Plangerii” pentru a se da tare, des si repetat cu capul de el doar-doar vor gasi raspunsul la aceasta intrebare. Pentru cei care nici dupa acest exercitiu de autoflagelare nu se vor izvbavi de cel rau si copitat, le-am organizat un suis intersant pe Dealul Golgotei, cu crucea in spate si cu reproducerea intocmai a Patimilor Domnului, pana la momentul crucificarii.
Cei care nici dupa acest supliciu nu s-au vindecat de sindromul Basescu, vor avea parte si de crucificare, conditia Invierii ramanand la latitudinea Domnului. Insanatositii se pot intoarce in Romania, via aero, luand si crucile cu ei ca amintire.
Acest program are si un scop educativ, tot acest proces de penitenta si exorcizare urmand a fi transmis live de Televiziunea Nationala din Israel, urmand ca alegatorul evreu sa traga invataturile necesare in sensul ca „cine-o vota precum romanii, ca ei sa patimeasca!”.
R: – Excelenta, va multumim si va dorim drum bun.
S.P.: – Va multumesc si eu, la revedere!
A consemnat pentru dvs.
Vartan Vosganian

8 comentarii »

  1. :)) Inca o productie de tot hazul, marca Erevan. “Cine-o vota precum romanii, ca ei sa patimeasca!”. Este un avertisment care ar trebui batut in bronz (era sa zic MARMURA, dar mi-am dat iute seama ca Videanu atat astepta) la intrarea in orice tara.
    Shimon Peres risca mult cu lansarea programului turistic. Sa ne gandim numai cati papagali au votat cu Basescu. O sa invadam Israelul. Dar merita. Asa poate aflam si noi, chiar asa, ce au avut in cap cand au votat cu T.B.? In burdihan este simplu de aflat. Inca doua-trei decizii basesciene si vor vomita toti instantaneu.

    Comentariu de sictireli — 13/08/2010 @ 14:15 | Răspunde

    • @Sa traiesti amice: eu zic ca ar merge si ca brand de tara, tu ce zici?
      sa fii iubit
      marcus

      Comentariu de Marcus — 13/08/2010 @ 17:22 | Răspunde

  2. Totusi,imi pastrez un sentiment moderat si rezervat(cum zice dom’ prim) cu caldurile astea.Am ,insa,sentimentu’ ca se poate si altceva..Nu pot sa-mi acord cartonasul rosu ,inainte de cel galben…Doresc sa ma pedepsesc progresiv,in trepte.Asa ca,statui io si ma gandii la eventualele beneficii ale efectului basesc..Spre exemplu,ba.si.nile estivale trase(unele de foame) de catre locatarii din bloc, pot fi folosite in scop lucrativo-benefico-tehnic ,pentru comunitatea asociatiei.Privind din punct de vedere tehnic, e simplu si nici investitii majore nu-s.Sa ma explic.Nu-i nevoie decat de o teava de plastic trasa prin structura nerezistenta a peretilor adiacenti si racorduri in fiecare apt. cu stutzurile aferente..Cand iti vine,te directionezi spre tubul auxiliar,acolo producandu-se efectul basesc..Adica ,metanul obtinut,in concentratii diferite, pune in miscare turbina centrala ,care la randul ei actioneaza rotoarele prevazute cu pale din sufrageriile locatarilor,producand astfel ventilatie si reducand disconfortul termic(cele 80 unitati).Simplu ,dar eficient..Singura chestie e sa te be.si mai des in bafta lor,ca efectu=i garantat

    Comentariu de virus — 13/08/2010 @ 14:55 | Răspunde

    • @Salve Virusache 🙂 Merge nea, mai ales ca avem si basinometru, treaba-i ca si facuta.
      sa fii iubit
      marcus

      Comentariu de Marcus — 13/08/2010 @ 17:23 | Răspunde

  3. Aia-s proscrisi..Geaba urca dealu…Il urca boi si se-ntorc vaci…Iar in dotarea parasutistelor ,musai pantofi cu toc si strai de maramu cu frunza de rezerva

    Comentariu de virus — 13/08/2010 @ 18:11 | Răspunde

  4. Ce sa zic… am ramas fara cuvinte 🙂
    Felicitari Marcus!

    Comentariu de Theodora — 13/08/2010 @ 20:14 | Răspunde

    • @Multam Theodora, dar n-am niciun merit, n-am facut altceva decat sa preiau un interviu. 🙂
      sa fii iubita
      marcus

      Comentariu de Marcus — 13/08/2010 @ 20:57 | Răspunde

  5. […] Vai de mine! Am uitat Partidul Poporului. […]

    Pingback de Afirmatie ridicola « Hai ca se poate! — 13/08/2010 @ 20:38 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu