Blogu' lu' Marcus

10/10/2011

In Sfarsit Suntem „Dati Dracu’ ” !

Filed under: Revista presei in versuri naive — Marcus @ 12:02


– Ha, ha, ha ! Daca voi nu ma vreti, eu va vreu, copiii mei, si cu ajutoru lu’ tatene-meu ai mei sunteti dragalasilor, dracu v-a luat!

Dracu’ neavand ce face, plictisit nevoie mare,
Iute-si aduna dracimea si o puse de-o clonare.
El din Stalin si din Hitler, altoiti cu Ceasusescu,
Facu o caricatura si-o numi razand Basescu.

Pentru a-si testa faptura, o trimise pe pamant,
Cu misiune diavoleasca sa bage lumea-n mormant,
Si sa-ndeplineasca planul de suflete racolate,
Ce, vandute lui chiombila, cu contract vor fi saltate.

Dictator de opereta, clona zbanghie si hada,
La-nceput voda damnatu’ facu-n cor lumea sa rada,
Ca la circ priveau romanii la claunul-presedinte
Si-i aplaudau la scena, numerele flatulente.

Giumbuslucuri, piedici, tumbe, poze cu autografe
Orice folosea starleta sa-si ascunda crase gafe.
Iar prostimea multumita ca-n sfarsit a votat bine
Radea mult, satisfacuta luandu-si gandul de la paine.

Pana cand chiombu satanic a lasat jocul cu masca
Si-mboldit de sarsaila el la lucru si-a pus gasca.
Care gasca, fara teama, fura, jaf de drumul mare
Si priveste nesimtita la romanul care moare.

Dracu-i fericit acuma, chit ca-i cam suie lucrarea,
Si-o pastisa de tot rasul e-n final toata clonarea
Important e rezultatul care dintr-un colt de rai
Iad facu in Romania, sa tot fugi in loc sa stai.

10 comentarii »

  1. Sa il trimieti la taica-su 🙂

    Comentariu de Theodora — 10/10/2011 @ 13:19 | Răspunde

  2. […] In Sfarsit Ne Va Lua Dracu’! – cu foto  – Marcus […]

    Pingback de Bogdan Teodorescu – Un guvern care amana alegerile din teama ca o sa le piarda « Hai ca se poate! — 10/10/2011 @ 14:00 | Răspunde

  3. he,he

    Comentariu de pesede-m.uie pesede — 10/10/2011 @ 14:40 | Răspunde

  4. @prin pesede-m.uie pesede- dobitocule, m-am hotarat! Te las, cretinule, sa te produci ori de cate ori vrei si cu ce vrei la mine pe blog, deoarece imi dau seama ca esti bolnav de bolnav. Iar eu sunt un bun crestin ! Asa ca du-te-n pizda ma-tii si simte-te pe blogul meu ca la ma-ta acasa, baseste-te la masa, boraste pe masa, caca-te pe comeseni si da din tine tot ce are un bashit mai bun: adica acest gen de mesaje=nimic. Sunteti incurabili, intratabili si „inbecili”.
    Sa te futa ma-ta in vazu’ alegatorilor portocalii si „inbecili”
    sictir, cretinule
    sa fii iubit de ma-ta-ntre picioare
    marcus

    Comentariu de Marcus — 10/10/2011 @ 14:59 | Răspunde

  5. Ia sa-mi spui,da’ fii cinstit
    Ai baut,ai preacurvit,
    In sistem ticalosit?
    Da’, inca o data-ti zic,
    Nu vreau nici un siretlic…
    Sa nu-ncerci sa m-aburesti,
    Ca te simt si o patesti
    Si spre Iad te pravalesti!
    -Cand am fost la Golden Blitz,
    De-am baut cu Gigi-un sprit!
    Mai mult apa, decat vin
    Pot sa spun, c-a fost un chin…
    N-am facut deloc agape,
    V-au mintit,ca sa ma sape..
    Iar cand mi se pune-o pata,
    Ma calmez cu-o apa plata..
    Doamne,nu ma fa sa sufar,
    Sunt curat ca si un nufar…

    La capitolul iubit,
    Chiar ma simt neprihanit!
    Iar cu Udrea ,Doamne Sfinte
    Cum puteam ,ca presedinte…!
    Totu-a fost un simplu joc,
    N-am pus mana la mingioc

    -Ia vezi Petre-n protocol,
    Ca mi-e lene sa ma scol…
    -Doamne,e plin de pacate,
    Aici,in Rai, nu se poate..
    Ia,sa vorbesc la vecini,
    Le dau bip, ca-s baieti fini…

    -Da ,Petre,te-aud beton,
    Scaraoschi-n telefon…!
    Zici d-un loc cu rezervare?
    Va ajut, ca-s de onoare…
    Mda,il stiu, mi-aduc aminte,
    A fost in RO presedinte….
    Chiar acu’ ,trimit semnale,
    Sa dea la cazane foale…

    Comentariu de virusverbalis — 10/10/2011 @ 17:23 | Răspunde

  6. …Suntem dati Basu… Pana si imnul ne-a ajuns peste hotare acompaniat cu Bas(hini). De ce nu? Basedintele (si nu spun al Romaniei fiindca e unic si se subintelege) nu este acompaniat in rarele lui deplasari deplasate prin strainatate de imnul Romaniei, cu al sau indemn care tampeste (Desteapta-te romane)?

    Comentariu de incognito — 10/10/2011 @ 23:13 | Răspunde

  7. Asa , nene Comandante, chiar ma gindeam cum de-l tolerezi pe dobitocul ala de „pesede-m.uie pesede” ! Raspusul dat lui m-a incintat ! Felicitari !

    Comentariu de Mircea C — 11/10/2011 @ 04:12 | Răspunde

  8. Desteapta-te romane din prostia ta de veci

    Comentariu de fotograf nunti ema — 29/10/2011 @ 01:14 | Răspunde

  9. LOL ne va lua dracu’?

    Comentariu de sims3titi (@sims3titi) — 18/10/2012 @ 09:06 | Răspunde

  10. E clar ca ne-am dat dracu’.
    Desteapta-te romane si culca-te la loc
    Esti ghinionist si-n viata nu ai deloc noroc!

    Comentariu de sims3titi (@sims3titi) — 21/10/2012 @ 16:24 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu