Blogu' lu' Marcus

11/06/2010

Magistrala Cacaniu-Cocoseasca

Filed under: Revista presei in versuri naive — Marcus @ 10:26

Veni Leana lu’ Cocosu’, dupa un orgasm ratat,
Prostindu-ne pe la teveuri si vanzandu-ne rahat.(eufemism)
Cum ca ea, la Dezvoltare, facu rost de capital
Intre Bucuresti si Fluviu, sa tranteasca un canal.

Loc de dat in barci pe bune, cu chiombila capitan
Dupa ce vandu o flota si la stat nu dete-un ban.
Basm de adormit copiii si de fraierit boboru’
Ca sa uite cum Basescu taie pensii cu toporu’.

Disperati sunt azi pupinii si Lenutza iar ne minte
Spre a nu iesi in strada, sa-l dam jos pe presedinte,
Sa voteze Parlamentul set de legi otravitoare
Bocul sa le foloseasca, pe batrani sa ii omoare.

Basmul ar fi realizabil, far-de banii de la stat,
Ci, ca-n planul lui Gheorghita, la Canalul celalalt.
Dati o lege, fa Lenutzo, lege de reeducare
Si-opozitia-l va face, intre Bucuresti si Mare.

Toti potrivnicii lu’ chiombu’, cei ce vor democratie,
Sa munceasca, sa-i ia dracii, far-a cere si simbrie.
In lanturi si in catuse, strangeti-i din toata tara
Si in lagare de munca, dati-le-n carca povara.

Iara voi in continuare, plini de ifose si bani,
Va veti zice in barbie: – Da-i dracu, ‘s niste ghiolbani!
Si-uite-ase cu nesimtire si tupeu pe paine pus
Veti fi pastoriti de Nasu’, dictator pe viata uns.

5 comentarii »

  1. […] Primul incident a fost provocat de un tanar obraznic care face parte din gruparea „noilor golani” si care a crezut ca prin niste afirmatii extremiste poate sa deranjeze lansarea volumului, eveniment la care au participat cateva sute de oameni. […]

    Pingback de Am fost ieri la Bookfest « Hai ca se poate! — 11/06/2010 @ 11:54 | Răspunde

  2. […] opozitia, PSD si PNL, si-a asumat si ea, nedepunand cea de-a  doua motiune de cenzura, proiectul basenboc de […]

    Pingback de Pensiile speciale: OPOZITIA a facut BLAT cu PUTEREA!!!!!???? « Plano10's Blog — 11/06/2010 @ 14:51 | Răspunde

  3. @Marcus
    N-am ce face,trebuie să-l preiau şi pe ăsta.Mă unge pe suflet,îmi excită imginaţia şi mă duce cu gândul la multeeee…..
    Citeşte „DE PE BLOGURI ADUNATE”.Sper să-ţi placă.Toate comentariile,ca al tău,trebuie să devină articole de fond pe toate blogurile serioase.
    Azi am postat o chestie tare „ASOCIAŢIA INTERNAŢIONALĂ A JURNALIŞTILOR”.
    Mi-ar face plăcere să citesc şi comentariile tale la cele 2 postări.Mulţumesc.
    S-auzim şi de bine că de rău mi s-a acrit ca de mere pădureţe!

    Comentariu de bmarinescu41 — 12/06/2010 @ 14:55 | Răspunde

  4. @bmarinescu: multam foate frumos!
    Sa fii iubit
    marcus

    Comentariu de Marcus — 13/06/2010 @ 11:08 | Răspunde

  5. Mulţumesc pentru vizită.Aştept cu nerăbdare şi comentarii,mai ales la următoarea postare „ARESTAREA FĂRĂ MANDAT!”.În ceea ce priveşte cartea,bănuiesc că este vorba depre prăduirea flotei de către marele cârmaci.Am intuit corect?Bineânţeles că mă interesează.Aştept detalii.Am un bun prieten care a terminat Liceul Mircea cel Bătrân şi a locuit pe Ion Adam,după care s-a mutat la bloc în Tomis 3 (din balcon se uita la Sala Flămânda).Sunt convins că şi pe el l-ar interesa,a rămas cu nostalgia locurilor copilăriei,Şcoala nr. 5,Liceul,parcul Teatrului,Centrul militar!!,plaja Modern,etc.
    S-auzim numai de bine.

    Comentariu de bmarinescu41 — 13/06/2010 @ 13:06 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu